ČKA na Facebooku
ČKA na Facebooku
Zpravodaje ČKA
objednat
RSS exporty
RSS články

Komentáře ke článku

Čtete komentáře ke článku Kandidát na prezidenta ČKA – Jaroslav Zajíček

Seznam všech komentářů

zběžné hodnoceníSedlák11.5.17 16:58
Pane Zajíček, a na co potom přihlížet dřív a s větším respektem ? Na MČR nebo na turnaj GP ? Podívejte, jak dopadlo poměřování právě dorostenců. Kde pan Dobeš dává svůj prostor na rozhodování dlouhodobému turnaji , ale MČR dopadlo zcela jinak .

Dle mého názoru je třeba vytvořit měřítko pouze jedno. Odjaktěživa jím bylo MČR. Za mě jasně vytvořit šňůru kvalifikací vedoucích až k samotnému vítězi MČR . A tady odtud čerpat.

Zcela mi u vás také chybí nutnost změny podmínek pro písemné podání přihlášek pro zastupovaní asociace našimi nejlepšími hráči na MS. Tato nutnost změny spočívá v tom, aby odpovědný člověk za výpravu na MS mohl povolat hráče ještě týž den při odjezdu nebo dokonce na samotném MS mít možnost ještě tohoto přihlásit.

Lépe by bylo, kdybyste řekl, že prosadíte jako president průhlednost hospodaření vv čka. Takto jste jenom konstatoval , že by bylo dobré.

Co se týká bezešňůrových automatů, já osobně to chápu jako naprostou nezbytnost pro možnost do budoucna zachování kuželkářského sportu vůbec jako takového. Nyní si to málokdo uvědomuje, vy dokonce odsuzujete, ale dříve nebo později tato otázka bude na forhondu. Čím dříve pan Vaňura ji zpracuje, tím dříve budete moci sledovat závodní kuželky. Ty totiž nyní nesledujete.

dávám vám plusový bod za odvahu kandidatury
vlákno
RE: zběžné hodnoceníJZ11.5.17 17:20
Dobrý den,
1.Základ je MČR,GP je doplněk ,kde se mohou zviditelnit i hráči,kteří se nedostanou na MČR
2.Dodatečné přihlášky nejsou problém,pokud s tím nemá problém NBC.
3.Rekonstrukce bezesnůrových automatů přijde cca na 1 000 000, Kč .Kde na to oddíly
vezmou peníze? Jinak jsem pro.
4. Odvaha mi nikdy nechyběla, proto jsem postavil dvě nové kuželny.
vlákno
RE: RE: zběžné hodnoceníSedlák11.5.17 20:03
přeji vám hodně štěstí
vlákno
RE: RE: RE: zběžné hodnoceníJZ12.5.17 08:02
Děkuji.
vlákno
činnost repretrenéraLudmila Rajdlová12.5.17 10:10
Co se týká reprezentace, jsem přesvědčen, že rozhoduje kvalita trenéra. Nutno podotknout, u dospělých reprezentantů, bohužel také peníze. Proto tolik kvalitních závodníků odmítlo reprezentovat. Trenér reprezentace by měl stanovit kritéria a během roku uskutečnit několik soustředění. Za výběr a výsledky by se měl zodpovídat VV ČKA. Reprezentanti by měli za své starty dostávat odměny.

1) jaká byste si představoval kritéria pro výběr hráčů do reprezentace,
2) kdy by tato kritéria měla být vyslovena veřejně,
3) proč jsou nutná podle Vás soustředění během roku,
4) jak si představujete zodpovídání se VV ČKA,
5) proč nemůže být zhodnocení účasti na MS repretrenérem zveřejněno a to včetně detailního rozboru hry a vystupování každého hráče a proč nemohou reprehráči udělat vlastní rozbor své účasti, předložit ho VV, a proč nemůže být zveřejněn,
6) proč se bráníte posunu termínu MČR tak, aby hráči byli do širší repre vybráni na základě výkonů z postupové části, jež vyvrcholí hrou a výběrem na MČR na tři náhozy
7) proč nemohou být např. 2 soustředění konána až po MČR březnovém, posléze hned zveřejněna širšeužší repre, ta v daném termínu nahlášena, a následně závěrečné ladící soustřo již z cílovým výběrem a také veřejným zdůvodněním výběru
8) proč by měl vybírat hlavně jen boží prst jednotlivce a ne jasná čísla a forma hráče, připravujícího se cíleně na vrchol soutěžení (MČR, MS),
9) musí podle Vás hráč po celou sezónu nadstandartně, aby mohlo být uvažováno o jeho reprezentaci?

mám těch proč více ... :-)

mějte se fajn ..........
vlákno
RE: činnost repretrenéraJaroslav Zajíček12.5.17 14:36
Dobrý den,
1. Ochota reprezentovat,výkony v druhé půlce sezóny,bojovnost,disciplína a pokora.
2.Do konce roku 2017
3.Vyzkoušet hráče a zjistit momentální formu.
4.Úspěch peníze, neúspěch vyhazov.
5.Když se to zveřejní je předpoklad,že to bude objektivní.
6.Posunu se nebráním,sefifinále je podle mne zbytečné.Grand prix umožní se zviditelnit.
7.Nemám s tím problém.
8.Za to odpovída repre trenér.
9.Výborný hráč se prosadí,pokud ne,tak je špatný systém.

vlákno
RE: RE: činnost repretrenéraLudmila Rajdlová13.5.17 09:18
odpověď - bod 1 a bod 4

ptala jsem se na kritéria výběru do repre, tedy i na kritéria výběru na reprezentační soustředění, pokud výkony na MČR nehrají roli při výběru hráčů pro účast na MS ...

rozumím-li dobře, nepočítáte se soustředěními po celorok pořádanými, nýbrž až po novém roce ... do repre a na soustředění budete vybírat na základě čeho - českého průměru počítaného za odehranou dobu od začátku sezóny nebo až od ledna stanovovaného nebo jak? ... co bude po výkonnostní stránce v hodnocení hráče (kritéria výběru podle výkonu) na prvním místě, druhém, třetím ... vím, že je to těžké vyspecifikovat, prosím, pokuste se o to ...

to pro zdůvodnění i toho, jak urgentně jste na straně časového posunu hraní na MČR před určením vlastní nominace hráčů do širší repre, ze které by bylo dál po soustřech nominováno cílové družstvo ...

děkuji za odpověď
vlákno
RE: RE: RE: činnost repretrenéraJaroslav Zajíček13.5.17 16:21
Dobrý den,
1. Výběr reprezentace je výběr reprezentačního trenéra na toho nekandiduji.
2.Výběr podle výkonů,průměrů jednotlivých hráčů jak v domácí ,tak zahraniční lize.
a také podle umístění Grand prix.
3.Nemám problém posunut ternín nominace.
vlákno
RE: RE: RE: RE: činnost repretrenéraLudmila Rajdlová14.5.17 08:21
Na repretrenéra nekandidujete, to respektuji, ale měl byste, pokud budete úspěšný, ustanovovat do funkce předsedu KSR.
Po zkušenostech i z tohoto volebního období (viz nečinnost Petra Vaňury a neuspokojivý stav reprezentace vedené Jiřím Jančálkem) se vás ptám konkrétně na věci kolem reprezentace, aby bylo pochopitelné, v čem by se mohlo Vaše rozhodování ve vedoucí funkci prozidenta lišit od rozhodování oněch tří protikandidátů.
Po dobu desítek let se do reprezentace dostávajé hráči, jež nemají formu a nehrají hráči, kteří formu mají. Domnívám se, že přemíra libovůle daná šétrenérům, kteří si vybírají dle známostí a jak je kde kdo s kým sympatický, je špatný směra bohužel dlouhodobě prosazovaný směr volby hráčů jak v mládežnických kategoriích, tak v kategoriích dospělých.

bod 1 - ač současný prezident sliboval změny při své kandidatuře, předal žezlo vedení KSR Jiřímu Jančálkovi a nyní se mu jeho konání nelíbí? Způsob, kuerým se navezl do Jiřího Jančálka při svém oznámení kandidatury nyní se mi nelíbí už vůbec, protože on si ho tam najmenoval a nechal konat. Ten pravý důvod jeho jmenování do KSR ví PV sám.
bod 2 - výkony ve Vašem pojetí znamená co? celoroční průměry na, co se týče kvality kuželen, nesrovnatelných kuželnách? ... proč nevzít tedy nejlepší z MČR (třeba 5 z kombinace a 2 z jednotlivců a MČR na tři náhozy v MČR se semifinále tak, jak byla už organizována a líbila se) a z Grandu, bude-li organizován s podobným způsobem dobrovolného nahlášení do soutěže jako je to u dvojic a bodovýní do ntabulky jako /ČPD (PMN), zde vybrat třebas 3 nejlepší - to pro počátek výběru - abylo by to bez božího prstu - pak ať jsou hráči k0onftontováni třebas na doplnění a teprve pak na soustřech konfrontováni

myslím si, že pokud nenabídnete jasnou vizi způsobu výběru do repre, která se jasně bude lišit od toho, jakou nabízejí všichni tři protikandidátii, pokud byste byl ochoten vybrat člověka jako šéfa KSR, který by vaši vizi prosadil, pak pár hlasu byste určitě od těch, kteří už mají dost soukromých výběrů bez jakéhokoliv veřejného zdůvodnění a zodpovědnosti a zároveň těch, co se jim hodí do krámu ta možnost protekcionalizmu a bojí se kritiky ... zatím jste nenabídl jinou uskutečnitelnou verzi tvoření repre ... nenabídl jich z těch třech kandidátů nikdo ...
vlákno
RE: RE: RE: RE: RE: činnost repretrenéraJaroslav Zajíček14.5.17 09:03
Dobrý den,

Každý člověk je zodpovědný za své rozhodnutí,proto to tak neberu.

Repré trenér nominuje a také se zodpovídá.

vlákno
RE: RE: RE: RE: RE: RE: činnost repretrenéraLudmila Rajdlová14.5.17 09:31
nezlobte se, syn i já jsme od trenérů i z nejvyššího postu sprosťáren takových, že já se přikláním ne k božímu prstu a bez jakékoliv zodpovědnosti (když berou peníze a neexistují sankce, tak jaká zodpovědnost, když není postih) ... navíc není veřejné zodpovídání se, rozbory neúspěchú, směry zlepšení práce trenéra při výběru, to jest jasně nastavená veřejná kritéria a práce s nimi - toto jsem u kuželek nezažila, vy na repreúrovni snad ano?) ...

na první místo v dění kuželkářském já kladu otevřenou možnost hráče reprezentovat, když podá cílený výkon z jedné lajny v pravý čas, protože přemrštěné celoroční mlácení například dorostenců po různých typech soutěží a namáhaných jednostranně zdaleka více, jak jsou namáháni junioři a dospěláci, to považuji za zhovadilost ... i dorostenec se může jednorázově připravit na tu jednu lajnu a nemusí celý rok dřít a ničit si nadměrně klouby a páteř ... vidět mladé na MS opatřené různými tejpy a ošetřované, tak takto já si moc rozvoj kuželek nepředstavuji a peníze tohoto ražení jim zdraví zpět nepřinesou ...
vlákno
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: činnost repretrenéraSedlák14.5.17 10:02
krákoro, souhlasím s tebou a skutečně nejlíp je vytvořit jeden model pro výběr. Všichni respektujeme MČR . Proto ve zrychleném sledu několik kvalifikací na finále MČR v jarní sezoně a dokonat pak hned výběr. Tak dva tři kusy bych nechal na rozmyšlení Rady starších co se umítili do desítky , další tři čtyři hned přímo dle nejlepšího umístění . O tom se dá polemizovat do rána. Anebo hned nasadit všechny podle umístění , to podle počtu přihlášených a tam pak ještě ladit.Možností je fůra, ale vycházel bych pouze z jednoho modelu. Vidíš, jak panu Dobešovi se teď ten výběr tříští s dlouhodobým turnajem a MČR .Ovšem systém kvalifikací MČR musí být důkladný. Jak jsem to už taky někde nastínil...ahoooj
vlákno
RE: RE: RE: RE: RE: RE: činnost repretrenéraSedlák14.5.17 10:04
ne ne, rozhodnutí na repretrenerovi je špatně, jelikož v kuželkách žádný neexistuje. Jen odpovědný vedoucí . Rozhodnout musí vždy výkonnost , nikoliv dojem jednoho člověka.
vlákno
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: činnost repretrenéraJaroslav Zajíček15.5.17 10:14
Dobrý den,

Kolik lidí,tolik názorů.
vlákno
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: činnost repretrenéraLudmila Rajdlová15.5.17 10:29
Znamená to, že nepřinášíte z hlediska tvorby repre nic nového do roky zamrzlých stojatých vod?
vlákno
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: činnost repretrenéraJaroslav Zajíček17.5.17 08:49
Dobrý den, myslím si , co se týká repre, jsem řekl vše.
vlákno
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: činnost repretrenéraSedlák18.5.17 06:26
ale těch fundovaných žádných - já bych vás za presidenta případně ale chtěl. Myslím, že máme už dost těch pokřiveně sebejistých Jarošů, Jančálků, Dobešů a spol. . Je potřeba dostat do vedení nové lidi. Vy jste alternativou , která může být dobrá .
vlákno
reprenominace Ludmila Rajdlová18.5.17 10:29
i Vám sem přidám svůj rozbor výkonnosti letošních medailistek - dorostenek - z dorosteneckého MS

takže rozbor hry třebas těchto tří hráček:
Bulfánová (B) (reprezentantka)- Černošková(Č) (reprezentantka) -Horková (nic nereprezentující)
číslo znamená místo v pořadí
MČR B - 23, Č - 10, H - 3
ČPD finále B - (558) 3, Č - (536) 8 , H - (538) 7
poslední tři výkony v ČPD B - 493,497,521 !!!, Č - 575,500,519, H - 544,550,558
průměr v ČPD B - 528, Č - 534, H - 542
1KLD průměr B - nic, Č 521,7, H - 527,5
mezistátko s Němci: B - 558(nejhorší výkon ze všech zúčastněných, Č - 565. - 2 nehorší výkon ze všech zúčastněných, H - nezúčastnila se

můžete mi vy jakožto člověk zabývající se také dorostenkami (viz Vaše navrhované úpravy pro 1KLD ??) říct, jestli byste před nominací hráček při takovémto rozboru souhlasil jako prezident bez dalšího zdůvodnění repretrenéra dorostenek s jeho provedenou nominací ?
vlákno
RE: reprenominace Jaroslav Zajíček18.5.17 11:22
Dobrý den, jak pravím nominace je věcí repre trenéra,co se týká Bulfánové ,tak vím,že
odehrála v I.KLŽ 12 utkání z průměrem 541,3 a skončila na 30.místě Nejlepší výkon
měla 581. O své oprávněné nominací mě přesvědčila,že získala medaili na MS .
Zda její nominace byla oprávněná ať posoudí VV ČKA.
vlákno
RE: reprenominace Malý Hráč18.5.17 19:46
Jen tak pro zajímavost, slečna Horková mezistátko hrála.
https://goo.gl/photos/mhDsp2vPbgKifizy6
vlákno
RE: reprenominace Velký Hráč18.5.17 21:30
Jiná zajímavost - slečna Horková
MČR dorostenky 2017 Nová Bystřice 120 HS - 453 (35. místo z 36 startujících), asi nepadavá kuželna.
vlákno
RE: reprenominace Ludmila Rajdlová18.5.17 22:34
ano, malý a velký hráči, vy jste si té mé fabulace všimli ... :-)))

na tento paradox jsem právě chtěla poukázat !

hráčka Horková po kvalitních a stabilních výkonech a nejlepším výkonu na mezistátku (jediná konkurenceschopná k výkonům Němek) a před konečnou nominací, byla z nominace vyhozena a vyměněna za hráčku Bulfánovou, která v mezistátku naházela nejméně a je z ValMeu stejně jako patrenér Výrek ...

hráčka Horková byla na MČR naprosto demotivována, kdo by nebyl, když by dostal takový kopanec ...

a podívejte se, co dokázala zahrát Bulfánová v jednotlivkyních - nic...
to si myslíte, že by Horová nezabojovala, když o repre bojovala do posledního dechu a dobře?!?

argument, že v mixu, disciplině o prdu a jen pro zábavu a prodlužování MS, byla získána Bulfánovou bronz.medaile, že to je potvrzení dobrého výběru hráček, to může tvrdit jen někdo z ValMezu, že, pane Zajíčku ...

pro mne (za mě) jste absolutně nevolitelný, jestliže podporujete tak evidentně protekci při nominaci hráčů(ček) ... a že to tak je, je zřejmé z výše uvedených příspěvků ...
vlákno
RE: RE: reprenominace Sedlák18.5.17 22:44
přesně tak, mix a sprint je jen bezvýznamné prodlužování agonie v současně neregulerně provozované hře , kuželky.
vlákno
RE: RE: reprenominace Jaroslav Zajíček19.5.17 08:09
Dobrý den,jak jsem pravil ,nominace je věcí repre trenéra,jen jsem poukazal,že Bulfáínová
odehrála v I.KLŽ 12 utkání s průměrem více jak 540.Jestli na to měla , to si musí odpovědět,každý sám.Ale zpochybňovat získánou medailí mě připadá ubohé......
vlákno
RE: RE: RE: reprenominace Ludmila Rajdlová20.5.17 08:46
Dobrý den,

můj názor na discipliny, které se běžně nehrají, netrénují a nejsou zakončeny mistrovstvím ve vícenáhozové variantě a vítěz nepostupuje na MS je všeobecně známý - pro mne jako diváka posuzujícího náročnost a kvalitu soutěže jsou tyto discipliny hodnotově na bodu nic. Medaili všem přeji ( to né že né), ale pokud hráč jede hrát na MS, měl by prokázat, že výkonnost v hlavní soutěžní disciplině má a to podle jasně daných kritérií, ne podle libovůle jakéhosi repretrenéra, který protáhne hráčku ze svého oddílu a bez formy do repre na úkor hráčky s formou ...

jen tak mimo, dokážu si představit tlak na třebas u vás v oddílu na Čipovou, když protlačoval Bulfánovou ...

ono by se dalo pokračovat dál ...

neuznávám boží prst manažera reprekategorie, protože boží prst třebas v dorostu končí neodůvodněnou protekci, jak je viditelné a nakopnec táhnoucí se všemi kategoriemi a končící odmítáním hráčů reprezentovat - to je důsledek nadměrného dávání důrazu na neodůvodněné (a důvody volby záměrně nezveřejňované) volby hráčů jménem božího prstu do repre a také příslušného autoritativního neodborného chování lidí, jež jsou nazýváni z úřední moci nazýváni repretrenéry ...

ještě, co se týče vašich návrhů na úpravu dorosteneckých soutěží, je na ní vidět váš jednostranný osobní zájem zase posunout v KLD váš dorostenecký oddíl do vyšších pozic v této soutěži a to přes mrtvoly a nejen na úkor kvality hry, ale dokonce na úkor vůbec možnosti mnohých oddílů obsadit tuto soutěž a už dost tak zmršený typ organizování KLD zmršit ještě více ... váš návrh je naprosto mimo ...

fakt jste mne hluhoce zklamal, vás by nevolila a ani bych vás právě pro vaše názory do týmu nechtěla ... vy mne také ne :-))) ...

jinak respektuji vaším odvahu mezi matadory se nabízet s tak nedokonalými návrhy ...

mějte se fajn a nic ve zlém ...
vlákno
DorostNovák S.21.5.17 20:32
Co budou hrát ty družstva co nebudou mít žádnou dorostenku? Takhle to vypadá že kluci budou bez soutěže.
vlákno
RE: DorostJaroslav Zajíček24.5.17 08:39
Dobrý den ,pokud družstvo nebude mít dorostenku,může hrát KP.Kdo hledá najde.
vlákno
RE: RE: Dorostjijo25.5.17 20:23
Jardo, při úctě k Tvým zásluhám o valmezské kuželky, doufám, že to je nějaká nepovedená nadsázka, co? Nebo to fakt myslíš vážně? Kdo to nedá dohromady, tak ať táhne? Sorry jako... Ty nemáš jiné možné řešení?
vlákno
RE: RE: RE: DorostJaroslav Zajíček26.5.17 17:26
Ahoj,co se týká I:KLD je to nástřel.Nikdo nemá stoprocentní pravdu, lze o tom diskutovat.
Je možné hrát I.KLD turnajovým způsobém atd.
vlákno
výkonnostní kritéria pro hráče vybrané do reprezentaceLudmila Rajdlová28.5.17 09:10
předkládám k diskuzi - měňte, předělávejte, upravujte:

zvýšit výkon hráčů přes jejich motivaci

myslím, že je dost vidět, kam dokáží hrobaři s božími prsty dotáhnout i takovou excelentní zemi, jako je země německá s počtem kuželkářů, jež převyšuje počtem kuželkářů zbytek počtu kuželkářů na celém světě včetně Indie ...

naši prezidenti a podprezidenti pochopte včas, že německý protekční systém výběru nemůže být vzorem a utvoří termínově systém soutěží (včetně termínu MČR), jež bude vyhovovat přímé kvalifikaci hráčů na MS a kritéria nominací budou zveřejněna tak, aby se hráči mohli cíleně a samostatně připravit na to evropské střetnutí - MS ...

pokud bude dána volba reprezentace pouze božím prstem bez možnosti kvalitních hráčů s formou proniknout do přísně hlídané volby reprezentace od protekční struktury členů KSR, ..., tak nikdy nepůjdou české kuželky vzhůru ...

tady je potřeba vytvořit silný motivační prvek pro hráče, kteří jsou ochotni o své vůli dát účasti na MS maximum v přípravě (v družstevních soutěžích) ... a k tomu je třeba vytvořit ten na začátku sezóny veřejný klíč (kritéria) jako první stupeň pro možnost reprezentovat ...

a aby neřvali ti zastánci kvalitní reprezentace, že nějaký hráč z krajského přeboru atd. přece není konkurenceschopný v rámci repre, tak bych nastavila počáteční kritérium - v soutěžích na 100HS 3 x za sezónu (do konce března) dosáhnout výkonu nad 500, extraliga, zahraniční extraliga 3 x 650, a pak sestupně jak u nás, tak v zahraničí - všichni třikrát 1.liga min.3 x 640, 2.liga min.3 x 630, 3.liga min.3 x 620 včetně divizí na 120 HS - a typ dráhy? - tento výkon podat min.2 x segmenty, ...

toto by byla podmínka, aby bylo jasné, že hráč je kvalitní a ví, co znamená kvalitní nához a nebyl pak překvapen zase až tak nad náhozy vyššího kalibru na MS

nějak tak, toto bych toto považovala za 1. minimální kritérium výběru do širší repre před MS ... a pak kvalitní MČR ke zúžení výběru ...

2.kritérium - povinnost zúčastnit se a uspět při lajnovém výběru na MČR jako podmínka pro účast v repre ... mistr ČR v kombinaci (na 3 náhozy, přitom finále v jeden den a na dva náhozy) a mistr ČR jednotlivců - nominace na MS automaticky ... postupové záležitosti semi, čtvrtfinále bych uzpůsobila tak, že první nához v týdnu, nedělní finálový nához na dva náhozy - postup pro nejlepší do dalšího kola přeborů (MČR) nejlepší z denního dvojnáhozu ...

má někdo něco proti? ... je možné o tomto návrhu diskutovat ...:-)
vlákno
RE: výkonnostní kritéria pro hráče vybrané do reprezentaceronald30.5.17 14:16
mám......
1.kritérium - např Interliga - hráč Jihlavy(sebelepší) nemá při současné padavosti jejich kuželny (ať prominou) šanci 3 x hodit 650!!
Ve srovnání s "padavostí" kolkárně v ČETŘE - ti mají 11 !! možností, jak kritérium splnit. Kde je Tvoje spravedlnost??
Nápad je to dobrý, ale je třeba to domyslet....
vlákno
RE: RE: výkonnostní kritéria pro hráče vybrané do reprezentaceLudmila Rajdlová1.6.17 11:53
Ronalde, 3 x 650 samozřejmě na různých kuželnách ...
a jestli nemáte v Jihlavě padavou úpravu kuželny na úroveň 650, tak máš možnost dosáhnout tohoto výkonu na jiných padavých kuželnách, kde těch 650 hodilo i více hráčů, třebas:
Rokycany, Praha, Sučany, Husovice, Modranka, Luhačovice, Šariš, Dobřany, Trstená, Podbrezová, Bratislava ...
myslím, že interligáči těch možností mají dost ...

prostě do repre nepatří hráči, kteří nesplní limit B ...

možná bych k těmto možnostem doplnila soubor vyjmenovaných turnajů v Česku (od září do března) se započitatelným limitem 650 (interligové), 640, 630, 620, 500 dle typu nejvyššího typu soutěže hraného na kuželně ...

v okamžiku splnění limitu hráč sám ohlásí manažerovi repre svoje výsledky, doloží, kde a kdy (soutěž-kolo, turnaj) ...

v okamžiku dodání výsledku bude zařazen jako kuželkář, který splnil kritérium pro repre - do veřejného seznamu hráčů, jež splnili limit B pro repre ... a podle umístění na MČR pak mu bude umožněno účastnit se na repreakcích ... případně přímo MS

účast na MČR povinná - tam už pak stanoven limit A ... :-)
vlákno
RE: RE: RE: výkonnostní kritéria pro hráče vybrané do reprezentaceronald1.6.17 14:43
Ach jo, budeme bez reprezentantů...
Jasně, hráč se nesmí bát čísla, dobrý hráč má zahrát dobře na dobrých kuželnách, výborný výborně na většině kuželen. Takoví, pokud chtějí, ať reprezentují.
Pak ale nesmí přijít repre trenér, podívat se na 5 hodů nejlepšího hráče ligy, který všechny kritéria splní a okomentovat to - dává malé rany.....
A vlastně má pravdu.....viz MS, rozdíl v rychlosti 32 x 49 se projeví, špagáty tahají jak vzteklé, padá to, co má stát a naopak.
Mimochodem i v Podbrezové je velký problém hodit 650! A to namluvím o ostatních jmenovaných kuželnách, o kterých mám informace z první ruky.
Ale splněná kritéria by určitě přinesla větší objektivitu při výběrech.
vlákno
RE: RE: RE: RE: výkonnostní kritéria pro hráče vybrané do reprezentaceLudmila Rajdlová1.6.17 23:37
proč bychom byli bez reprezentantů?
maximálně bych ulevila v kritériích o 5 kuželek, o víc ne ...

druhé vyjádření - je třeba nebrat naše hráče jako dobře placené profesionály, to nejsou ... proto si myslím, že výborný hráč nemusí mít vysoký průměr, musí umět ale dle kritérií zahrát maximální výkon programově, tedy za sezónu minimálně třikrát a na různých kuželnách ... ta motivace hráče, když už bude mít dvakrát splněno, aby splnil i po třetí a to zvládnutí motivace, to cílené soustředění na sebe sama, vždyť to těm božím prstem neustále vyvoleným ranařům chybí ...

nemůže reprezentace jít stejným způsobem dál, jediná cesta dalšího rozvoje (mimo jasného dlouhodobého zavedení BASKu) je umožnit hráčům individuální splnění jasně nastavených kritérií postupu do reprezentace - dlouhodobých (limit B)i krátkodobých (limit A) ...

třetí vyjádření - dává malé rány ... pokud hráč plní kritéria, nemá do jeho nominace co mluvit někdo, kdo rychlost hodu považuje za hlavní své boží kritérium ... ono jde také o to, jak dobře hráč koriguje svůj hod dle typu dráhy, tedy o přesnost hodu s příslušnou rotací ... jenom rána vrcholné číslo neudělá, proč tedy nutit hráče k něčemu (rány), co jim není přirozené ... jedině výkon, ne rána nebo božímu prstu sympatický styl hraní ... jinak 49 už zase extra kuželky nesráží ... a že šňůry jsou neregulérním hráčem kuželek, je všem jasné ...

není možné, aby neustále reprezentovali ti samí, kteří
vlákno