ČKA na Facebooku
ČKA na Facebooku
Zpravodaje ČKA
objednat
RSS exporty
RSS články

Komentáře ke článku

Čtete komentáře ke článku Jiří Jančálek, kandidát na prezidenta ČKA

Seznam všech komentářů

PoděkováníJiří Jančálek22. 5. 2017 11:54
O víkendu jsem se vrátil z Dettenheimu a prošel jsem si příspěvky. Chci za ně všem poděkovat. Když říkám všem, tak skutečně myslím VŠEM. Pochopitelně že ty příspěvky, jejichž autoři mi vyslovují svoji podporu, se mi čtou radostněji. Ty ostatní mne nutí k zamyšlení a to ze dvou důvodů.
První důvod: JINÝ NÁZOR. Naštěstí jsme lidé různí. A proto můžeme mít na stejnou věc různý názor. Chceme-li najít správné řešení pro danou věc, je třeba klást na stůl argumenty pro a proti. Není důležité, jakými „silnými slovy“ své argumenty podložíme. Podstatná je síla samotných argumentů. Je-li přijato řešení, se kterým nesouhlasím, je třeba ho respektovat. A současně je třeba si také přiznat, že je to moje chyba, protože moje argumentace nebyla správná. Pokud někdo s výsledkem nesouhlasí, může se pokusit o revokaci rozhodnutí. Předtím si však musí připravit lepší argumenty. Rozhodně při diskuzi nelze na sebe křičet, urážet se, bouchat do stolu atd.
Po dopsání tohoto příspěvku se postupně budu věnovat těm příspěvkům, kde se vede seriózní diskuze. Na urážky reagovat nebudu.
Druhý důvod: URÁŽKY. Před chvílí jsem napsal, že na ně nebudu reagovat. Ale zabývat se jimi musím. Kladu si otázku: proč někdo volí tento způsob komunikace? Nejprve mne napadá možnost, že autorem je duševně chorý člověk. Takového člověka je třeba politovat. A protože nejsem psycholog (a ani něco podobného), tak víc s tím nenadělám. Ale takovýto způsob kolikrát volí i duševně zdravý člověk. Někdy si jen neuvědomuje, že už svojí nadsázkou (ironií) překročuje určitou mez. Jindy se může stát, že potřebuje na sebe strhnout pozornost, protože má pocit, že není vidět, že není slyšet. Pokud platí poslední varianta, stala se někde chyba.
V článku, ve které se představuji jako kandidát na prezidenta, jsem se lehce dotknul právě této problematiky. Budu se snažit oživit komunikaci VV ČKA s jeho hlavními partnery: krajskými svazy a ligovými družstvy. Tím neříkám, že zbytek je pro mne nezajímavý, že nebudu naslouchat ostatním členům a jejich klubům. Ale v jejich případě budu očekávat, že se do toho zapojí i příslušné krajské svazy.
Napsal jsem, že nebudu reagovat na urážky. Učiním jednu jedinou výjimku. Týká se vlákna, které založil „Zainteresovaný“. V prvé řadě budu reagovat na příspěvky Lídy Rajdlové v tomto vláknu. Obecně konstatuji, že s nimi v zásadě souhlasím. Nesouhlasím pouze s jejím požadavkem na vymazání tohoto vlákna. Věci, které jsou tam napsány, mne urážejí. Ale když jsem šel do kandidatury, tak jsem s něčím podobným počítal. Ať si každý udělá obrázek o úrovni některých „diskutujících“.
Po skončení SP a MS žactva a dorostu se v Dettenheimu konala také volební konference NBC. Přibližně měsíc před jejím konání jsem hovořil s Klausem Barthem (tehdy ještě s kandidátem na prezidenta). Jeho myšlenky a nápady mne oslovily a proto jsem se rozhodl, že opět budu kandidovat na viceprezidenta NBC. Celkem kandidátů bylo pět a z nich bylo třeba zvolit tři. Podle stanov NBC je způsob volby poměrně složitý. V případě více kandidátů je volba písemná a jednotliví viceprezidenti se volí postupně. Nejprve bylo na papíru uvedeno pět jmen a z nich si delegáti konference měli vybrat jedno jméno. Ke zvolení v prvním kole je třeba nadpoloviční většina hlasů. Já jsem v prvním kole volby prvního viceprezidenta (prvního podle pořadí volby) získal více jak dvě třetiny hlasů. Je pravda, že mne před začátkem volby podpořil nový prezident NBC (a věřím, že hlas jsem dostal i od Petra Vaňury, který nás zde zastupoval), ale pokud bych byl takovou figurkou, za jakou mne vykreslil „Zainteresovaný“, jsem přesvědčen, že bych šanci na zvolení měl minimální (ne-li nulovou). Po skončení konference se uskutečnilo krátké zasedání nového Prezídia NBC, na kterém jsem byl zvolen 1. viceprezidentem.
Po konferenci NBC se na stejném místě konala konference WNBA, kde byl Petr Vaňura zvolen viceprezidentem WNBA. Mám z toho upřímnou radost a Petrovi ke zvolení gratuluji. U nás doma máme s Petrem na celou řadu věcí jiný názor. To však neplatí venku. Na mezinárodním poli máme v naprosté většině případů ne-li stejný, pak určitě velice podobný názor.
RE: PoděkováníZdeněk Jaroš22. 5. 2017 13:29
Velká gratulace Petrovi Vaňurovi ke zvolení viceprezidentem WBNA a Jiřímu Jančálkovi ke zvolení do funkce 1. viceprezidenta NBC a přeji hodně úspěchů při výkonu těchto významných funkcí. Z.Jaroš
RE: PoděkováníPetr Vanura22. 5. 2017 15:02
Jiri, ja Ti take samozrejme gratuliji i kdyz jsem to udelal jiz v Dettenheimu. Samozrejme jsem te take volil, ale tim nes soulad konci. Tech rozdilnych veci na mezinarodnim poli je vice jako tech souhlasnych. At uz jsou to hlasovaci prava, placeni prispevku a pod. Ale hlavne. Kdyz jsem pripravoval s presidentem Koczisem reformy NBC a WNBA, tak jsi s nimi nechtel byt spojovan a nekolikrat jsi me o to zadal. Mozna jsi s tim nechtel mit nic spolecneho, kdyby se to nepovedlo. Ale ono se to nahodou castecne povedlo a najednou s tim souhlasis. A jeste jeden rozpor. Kdyz jsme se koncem minuleho roku potkali v Brne, abychom urovnali lehce vyhroceny spor ohledne tvych pomluv na mou osobu v zahranici. Tak jsi me na muj, uz asi 150 pokus z tebe dostat odpoved na otazku jestli budes kandidovat na presidenta CKA, tak jsi mne odpovedel, ze nevis, ale ze urcite nebudes kadidovat na dve funkce. V NBC a v CKA. Co se od prosince 2016 zmenilo?
RE: RE: PoděkováníPetr Vanura22. 5. 2017 15:11
A jeste drobnost. Vsichni vime, ze volitele presidenta jsou kraje a zastupci ligovych druztev. Takze jsou tvoji cilovou skupinou. Ale v zivote plati vyssi princip a ne kratkodobe pochlebovani
RE: RE: RE: PoděkováníKrákora - nezlodějka22. 5. 2017 15:29
to jsi opravdu napsal ty, Petře Vaňuro?

pereš jako správný oligarcha špinavé prádlo ze soukromých jednaček, co, kdy, kde a jak obdobně jako ten anonym - "Zainteresovaný"!?!

ovládej se trochu ...

jsem proti oligarchizaci kuželek od nejnižších pozic až po mezinárodní ...
RE: RE: RE: RE: PoděkováníZainteresovaný23. 5. 2017 07:27
Původně jsem tu napsal domněnku, že jste pravděpodobně jednoduchá osůbka. Tímto příspěvkem jste to na sebe práskla veřejně a zcela dobrovolně sama. Gratuluji.
RE: RE: RE: RE: RE: PoděkováníKrákora23. 5. 2017 14:32
podepsaní neanonymové, to jsou zcela jednoduché osůbky, šašci, ... anonym je tedy co, složitá osoba, co se bojí se podepsat, což jí uvolňuje prstíky ke klepání nafrčených pindů včetně pindiček a dalších pí... :-)))
RE: RE: PoděkováníJiří Jančálek22. 5. 2017 15:52
Petře,
pokud si vzpomeneš na jednotlivá zasedání VV ČKA, tak moc dobře víš, že jsem Tě nejen varoval před Kocsisem, ale dodával jsem, že připravované změny považuji za přínosné. O těchto změnách jsem jednal s Kocsisem na MS 2013 v Maďarsku. Bavili jsme se o tom více jak 2 hodiny.
Za měsíc po tom byly u nás volby a prezidentem jsi byl zvolen Ty. Zhruba rok na to se z Kocsise stala persona non grata. Možná si vzpomeneš, že jsem Ti přeposlal dopis tehdejšího prezidenta FIQ, který si na chování Kocsise stěžoval. Především on způsobil rozkol mezi FIQ a WNBA. Místo toho, aby se z pozice prezidenta WNBA a viceprezidenta FIQ snažil o urovnání vztahů, ze svých funkcí odstoupil.
Následně se WNBA z řádného člena FIQ stala pouhým přidruženým „spolkem“.
Důsledky toho můžeš vidět na Slovensku, kde bowling a kuželky nemají společný střešní orgán. Díky tomu slovenské ministerstvo neuznává SKoZ za sportovní organizaci začleněnou do uznávaných mezinárodních sportovních organizací a vyřadilo SKoZ ze systému státních dotací. A Slovensko není v této věci jediným případem.
Kdo se pohybuje v blízkosti „špinavé“ osoby, nemůže se divit, že se od ní umaže. To je myslím hlavní důvod, proč Andreas Lepsi neprosel letos při volbě viceprezidenta NBC.
A k mému případnému sezení na dvou židlích? Ano, to, co píšeš, jsem skutečně řekl. O tom, proč jsem se rozhodl znovu kandidovat do prezídia NBC rozhodl můj rozhovor s Klausem Barthem. Jeho vize je mi sympatická a myslím si, že je přístupný k potřebným změnám.
RE: RE: RE: PoděkováníPetr Vanura22. 5. 2017 16:19
Jiri, oba dobre vime, ze je to jinak. Proto take proti sobe kandidujeme.